2011-09-30

...



Ja fy fan, nog har det blivit mycket jobbande och pysslande i lyan.
Har inte alls hunnit vara på gym.. Känns fördjävligt faktiskt, men de är ju trots allt jag själv som väljer mina prioriteringa. Tragiskt men sant.
Har 8 kg kvar till min mål vikt, känns tung. För försöka söka efter ny enrgi!

Stackar lille Izor har blivit sjuk, så sitter vaken ännu från nattpasset och ska ringa till djurdoktorn så fort dom öppnar sina djävla telefontider - Men jag tror de kan bli svårt att få en tid idag. Ska även ringa Gällivare och kolla. I värsta fall så får jag åka dit med honom, han ska inte behöva ha ont över helgen.. Absolut inte!

Men vet ni, snart är de jul! Fy tusan vad jag längtar - Dock så jobbar jag ju så klart denna jul.. som vanligt kan man nästan säga, jobbat nu 4 jular på raken - Nå snart kommer väl min ledig jul! :)

Inga kommentarer: