2011-09-17

...

Stumpan blev kvar på Statoil trotts allt, jag fick göra om mitt schema och fick då så att säga lite högre lön, som sagt jag trivs på mina nätter. Jag slipper ha med chefen att göra, och jag har bestämmt mej för att är jag sjuk så är jag sjuk - jag skiter i mitt dåliga samvete om att någon annan som inte vill stå natten måste stå. Det är helt enkelt inte mitt problem. Tänka på sig själv, ja för fan.. nu kör vi på det :)

Jag och Izor ligger i soffan och hänger, haft migrän i 2 dagar nu. Känner mej helt slut. Men inatt ska jag iaf jobba, man kan ju inte ligga hemma hela tiden fast de är rätt skönt ändå.. Faktiskt, de är rätt skönt :)

Har målat och spackalat i hallen under nattveckan, beställde tapeter i fredags.
Det kommer att bli så fint - Lägger in lite bilder sen ska ni få se :)!
Fy fan vad jag älskar att inreda! Jag borde flytta till stlm och börja på någon butik med inredning, LÄTT! :)

Nä nu ska jag och favvo killen mysa på här..

Inga kommentarer: