2013-01-09

Sluta Snusa..?!?

Jag minns de faktiskt jobbigare att sluta snusa än detta, men samtidigt minns jag det lättare.. Jag tror att jag känner mej rätt kluven faktiskt. Jag kan helt klart bli arg, oh ja.. Men jag blir fan otroligt ledsen här mellan varven.


Känns som att ingen tycker om mej och att alla bara är sur på mej. Jag vet att alla käsnlor just nu spelar typ ett spel med en.. Och btw så drömmde jag om kakor typ i 2 dagar.. Men jag och Erkkan pressade ett kakpaket inatt.. Så nu är jag inte en sugen mera.. konstigt va.. Nä men de kändes faktiskt bättre.. Men nu blire inge mer "godis" fören på söndag.. kan inte byta ut mitt älskade snus mot godis. Alltså jag är fan nog djävla fet så enkelt är det.

Och grannen som snarkar så djävla fakking högt så jag hör det.. hade jag kunna knäcka näsan på.

Hej då.

Inga kommentarer: