2013-01-22

...

Man kan som säga att känslan mellan panik och skratt känns hårfin just nu. Många blandade känslor på dessa 3 månader, helt otroligt. Men ändå känner jag mej rätt trygg och de är lite lustigt faktiskt. Lite små rörigt både i privatlivet och jobblivet, som vanligt så vet jag inte riktigt vad jag vill.

Det är ju som sagt ingen nyhet att jag inte kan välja mellan A och B, utan jag vill ju då ha båda. vilket inte alltid går, oftast så fungerar det ett tag i jobblivet iaf och sen måste man välja, så de kan jag väl gå med på.

De jobbiga är när man inte vet vad man vill i privatlivet. Kommer jag någosin veta vad jag vill eller kommer jag alltid vela fram och tillbaka, hit eller dit?!
Ibland måste man helt enkelt göra dom valen som gör så äckligt ont.



The heart is pumping for my life,
the mind is happy and I,
I will love you till the day I die!



Inga kommentarer: