2012-06-08

Idag lyckades jag faktiskt försova mej, men var på plats 5 minuter försent - Händer även den bästa ;) Har blivit rätt mycket jobb nu senaste månaderna, men midsommarveckan + festivalveckan - Kommer bli tungat! Men de ska bli riktigt roligt att jobba! Det är kul när de är speciella helger. Fortfarande så analyserar jag lite allt som hänt - Okey jag analyserar sönder de varje minut! Har som sjukt svårt att släppa allt detta - Jag kanske tog de hårdare än vad jag trodde. De kommer bli bra, de kommer gå över - De hjälper inte att ens tänka så. Sitter här och vaktar lite, bilen är svin kall men jag är inte så trött. Fredag idag och jag jobbar ett mördar pass - Uppdelat på flera jobb som vanligt. Idag är de så att jag börjar 05.00 och slutar 04.00 - Men som sagt kul som fan!

Inga kommentarer: