2010-06-17

...


Jag har aldrig varit en tjej som gillat detaljer, men jag kom på mej själv att så är nog inte fallet längre. För nu för tiden har jag detaljer, som mina bostäver KRAM - sådant hade jag aldrig köpt förut. Mina röda och svarta bollar hade jag aldrig ens sett förut, men nu ser jag detaljer överallt.
Hade gärna hittat lite kuddfodral med text på att kunna ha i soffan. Har hittat svin snygga väggdekorer som jag absolut måste beställa! De är ju faktiskt roligt med detaljer, helt otroligt :)

3 kommentarer:

joh sa...

det är juh detaljerna som gör helheten stumpan ;)hörru , ta och ring mig nångång okej ? kram kram /Joh

Stumpan sa...

Jo, men minns du inte hur jag var förut? Så lite "plåtter" som möjligt.
Yes de ska jag ta och göra :)

Fija sa...

Du börjar bli vuxen helt enkelt ;P