2010-06-14

...

Mitt första natt pass på Statoil är idag, lite små nervös. Men de kommer gatanterat att gå bra, har lyckats med långa köer förr så :)

Onsdag tänker jag hämta ut mina grejer jag beställde till köket, har som inte hunnit de i veckan, har jobba dubbla like hell. Men de gillar vi när lönen kommer kan jag lova.

Hade behövt beställa Power Meet biljetterna också, suck.
Och till helgen är de MS-meet, blev inte riktigt som jag hade tänkt mej men de kanske löser sig det vet man aldrig, de är ju några dagar dit så.

3 kommentarer:

Fija sa...

Hade verkligen velat åka till gve jag med men jag måste jobba.. ):
Hoppas du får trevligt iaf och att du inte somnar för tidigt (:

Fija sa...

Hur gick första nattpasset? Kan tänka mig att det gick jätte bra. (:

Stumpan sa...

Jo de gick bra, ska jobba natt idag igen. Alex var inte så pigg igår, så hon ska vara hemma och vila.

Så mitt första ensama nattpass blir redan idag istället för festivlaveckan. Spännande! :)