2010-02-10

...


Jag är helt klart inte van att sova själv, känns helt konstigt och tomt och jag blir som vaken extra länge, för det är ingen som kommer med tandborsten och säger Nattis. Svårt att bryta vissa vanor antar jag, nå de blir nog bra tillslut. Har klarat mej från att sova på soffan med Tv:n på. Helt klart imponerad av mej själv, för innan jag träffa Johan kunde jag inte sova om inte Tv:n var igång. Så det ser jag ändå som ett plus, att jag fakitskt sovit i sängen :)

Dock så vakna mitt i natten av att Donna (Magnus hund) skällde som en galning. Hon skäller verkligen för minst lilla liv i trapphuset. Får se hur det går i natt då. På tal om natt borde jag slänga mej i sängen och läsa lite så jag inte är vaken halva natten, man blir as trött av att läsa :)

Nattis på er.

Inga kommentarer: