2010-02-11

...

Idag har jag varit och beställt mitt nya golv. Får hämta det på tisdag, och de blev betydligt mycket billigare än vad jag hade räknat ut. Iofs så när jag räknade hur mycket golc jag behvöde till vardagsrummet och hallen så räknade jag fel3 paket, de är rätt mycket fel faktiskt. Men denna gång har jag inte räknat själv - som tur är :)

Så när golvet då är lagt, ska jag fixa dit skenorna från IKEA. Sen är de bara att räkna ut hur stora dörrarna måste vara och de kommer jag så klart inte göra själv, får då hade jag kommit hem med för korta dörrar - De kan jag nästan lova. Måste börja kolla ut någon snygg tapet också, hade nämligen tänkte att jag skulle tapetsera dörrarna :) Ska slänga ut en bild på hyllplanen här någon dag, jag är inte den bästa på att fota om jag ska erkänna. Eller fota gör jag väl, men jag är inte så bra på att föra över dom till datorn, oftast gör jag det när minnet är fullt :)

Jag riktigt längtar tills golvet kommer, de kommer att bli kanon snyggt! Efter det ska jag nog tapetsera i vardagsrummet. Men en sak i taget, och jag har länge länge längtat efter att slippa äta vid spisen - har nämligen gjort det ett helt år nu.

Nä nu ska jag hoppa i lådan och läsa lite.
Natti natt

Inga kommentarer: