2009-11-19

...


Idag var träningen inte lika hård - Man blev nästan lite besviken.

Tisdagar är alltså bäst :)

Provat mina arbetskläder idag.. Allvarligt - inte snyggt, absolut inte snyggt. Och jag brukar inte bry mej om varken smink eller kläder desto mer.

Iaf så var jag och Johan och käkade lunch på Annies idag, super gott! Och vi tar alltid likadana dipper, de är rätt roligt. Jag vill ju helst att den andra som man har "matdejt" med ska välja något annat - Så jag kan smaka av den också ;)
Och självklart - En PÄRONMER!

2 kommentarer:

johjohjohjohjoh sa...

vad är de fö nytt jobb då? /Joh

Stumpan sa...

Pratar om ordningsvakt kläderna, bältet är svin hårt och går inte till sig - Trjöna är sviiiin tajt över brösten men bra överallt annars, Jag hatar bröst för tillfället.. Usch.

De löser sig säkert :)