2009-11-12

...

När jag var 15 så tyckte jag att livet bara var jobbigt och de enda som var skoj var att festa.
När jag var 20 så var de i stort sätt samma sak.
Men nu snart 10 år senare så avskyr jag att festa - Hela mitt liv består av att jobba.
Jag verkligen lever för att jobba - Och jag gillar det.
Men tanken slog mej igår - Om jag jobbar hela tiden, så missar jag ganska mycket.

Nästan alla mina vänner har familjer.

Ibland funderar jag på om jag någonsin kommer att få en Familj, på riktigt.
Just nu så vill jag verkligen jobba - Just nu vill jag hellst vara själv, på riktigt.

Ibland kanske man måste bestämma åt andra?
Och ibland kanske man måste tänka på sig själv.
Och ibland är man helt klart värd en IKEA resa - De tycker jag att jag är ;)

2 kommentarer:

Fija sa...

Klart du är värd att unna dig något, det är alla ibland (:

Stumpan sa...

Ja men de blir svårt att få in en IKEA resa, har verkligen försökt. Men alla dagar är upptagna - Med Jobb! HaHaHaHa, jag tror jag dör ;)