2012-12-05

...

Har varit tok glad hur länge som helst, kommit på mej själv med att gå runt och le. Men jag viste väl att allt skulle hinna ikapp mej, och vipps så kom käftsmällen.

Ibland blir de bara för mycket känslor och jag kan inte riktigt hantera dom.

Jag analyserar och funderar så jag knappt vet in eller ut, är de verkligen så? Eller är det min hjärna som helt plötsligt bara fakkar ur, eller? Jag hatar när den här känslan tar över, jag vet inte vart jag ska gå eller vad jag ska göra. Känslan att jag är totalt värdelös kommer tillbaka..

Det är då de händer, de är då jag spårar och gör så otroligt korkade saker som jag sen får ångra och mår skit över..

Jag kan inte förklar.
Jag vet inte varför de händer.
Jag vet inte när de händer.
Jag förstår inte.


Är jag värd honom?
Jag tror fan inte de.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är inte värdelös, du är så mycket bättre än så och det vet du! Och ja, du är klart värd honom!! Sluta aldrig le, du har ett så vackert leende :)