2011-10-18

...

Det här med träingen har gått rått dåligt, vilken ångest jag får, måste skärpa mej.
I morse vaknade jag 04:00 hemsk tid att vakna förta dagen på ledigveckan. Jag och Izor klädde på oss och promenerade ner till statoil där han fick en morgon korv och jag fick morgon snusen. Sen drog vi hela rundan förbi stan och sen hem, blev riktigt svettig då vi knata på som bara fan! Nu ligger Izor och snarkar i soffan och jag försöker ta mej in duschen, men har inte kommit så långt.

Rätt skönt att sitta i långkalsonger och linne i soffan och lyssna på mitt lill hjärta som snarkar så sött.

Idag kommer Mamma hit, vi ska röja i förrådet och garanterat en massa annat.
Ellan kommer också, kommer bli en rolig ledigvecka. Fast jag blev lite besviken att jag inte fick jobba 12 timmars natt på outotec.. de blev uppskjutet till nästa vecka och då kan jag ju inte jobba för då kliver jag på nattveckan på statoil :/.

Typiskt.

1 kommentar:

RebeccaLehtola sa...

Du är så duktig :) <3