2010-05-23

...

Nu har jag haft semester och fixt mej tre sommarjobb! Så nu sätter jag igång med min lägnhet igen, härligt!

Detta är vad jag har gjort;
  1. Tapetserat om i hela matsalen.
  2. Satt upp hyllor som ska bli mitt nya skafferi/förrvaring.
  3. Laggt nytt golv.

Detta har jag kvar att göra;

  1. Fixa till valvet i väggen så de inte ser fördjävligt ut.
  2. Köpa och hänga upp skjutdörrarna till skafferiet.
  3. Åka en sväng på IKEA och inhandla de sista pyntet ;)

Jag är taggad igen, ska bli så kul! Bilder kommer jag lovar :)

Och Linda, jag håller alla tummar och tår för dej - snart kommer h*n ska du se, jag kommer diiiirekt och tittar på ditt mirakel!

1 kommentar:

Linda sa...

Du är då bara för go Stina :) Jag hoppas det inte är allt för länge kvar, har börjat få extrema förvärkar.. inga regelbundna tyvärr!