2010-03-11

...


För ett tag sen frågade en vän mej om jag ville ta hand om henne hund. Och självklart hade jag gjort det - Men hon bestämmde sig för att behålla hunden. Men nu har mina tankar på att skaffa en tik i samma ras som Winton bara blivit större. Jag kan som se framför mej hur dom sitter breve varandra och tigger :P


Jag vill gärna ta hand om en hund som behöver omplaceras eller något sådant, jag vill ge en hund en ny chans i livet :). Vilket jag gjort med dom flesta djuren jag haft. Skrutt min katt "räddade" jag.. Även två av mammas hundar och alla fåglar jag har hjälpt att bli frisk igen.


Så får det bli, de finns säkert en amstaff tik där ute som behöver min hjälp!

2 kommentarer:

Fija sa...

Hello..
Tänkte lägga en länk till din sida på min blogg men tänkte att jag måste kolla om det är okaj först (:
Kramis

Fija sa...

Vi kan fixa din nån dag om du vill ha annan bakgrund eller sånt, och lägga till om du vill ha nå speciella länkar (:
Kramis