2010-01-20

...

Just nu är de mycket blandade käsnlor, vet faktiskt inte exakt vad jag känner inför detta.
Ska bli spännande men samtidigt väldigt tråkigt och jobbigt - Väntan är nog de värsta.
Går runt och väntar hela tiden, och smällen kommer nog inte fören jag sitter ensam i soffan och börjar fundera över saker och ting. Därför tänker jag nog inte sätta mej i soffan ensam på ett tag.

Längtar till sommaren, då börjar jag och Mamma Ljung renovera köket.
De kommer bli kanon snyggt, vi är värsta bästa tillsammans :)

Nästa vecka måste jag ta tag i dom tomma lådorna, så enklet är det.
Rensa förrådet har också varit en bra grej, har påtok för mycket saker som jag aldrig använt eller kommer att använda - typ tusen par skor och kläder som åkte ner i förrådet när jag bodde vid Glada 27:an och de är snart 2 år sen. Allt det borde man kunna kasta.

Men som vanligt, när man väl börjar rota där igen så vill man inte slänga ett skit.
Konstigt de där egentligen, vad ska man med saker man aldrig använder till?


Nu fick jag jordens städ sug, så sitter man djävla långt ute i Svappis.
Men inte länge till, endast 7 dagar kvar att åka hit. Sen djävlar ;)

2 kommentarer:

Fija sa...

Jag som ändå tyckte vi rensade en del där nere (:

Stumpan sa...

Jo, fast de är ju ett tag sen :) Lika bra att slänga mera ;)