2009-07-06

Till JoH :)

1. Tre namn jag lyssnar till: Stina, Stumpan, Hjärtat.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Duktig på det mesta ;)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Blir lätt arg
4. Detta är jag rädd för: Sitta fast i ett skit förhållande
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, Mys och Johan
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Blöda näsblod, sitta still och vara ledig.
7. Detta tycker jag om att göra: Promenera, Kaffe och Mysa :)
8. Detta vill jag göra just nu: Mysa med Johan
9. Bästa känslan: Hög volym i bilen!
10. Värsta känslan: Panik
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Tålamod och rolig
12. Är jag kär just nu? Yes, kär och galen i mitt hjärta
13. Vill jag gifta mig? Jag är ju gift :S
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa, äga en egen raggarbil och ett hus
15. Min käraste ägodel: Lägenheten, Bilen och min mammas gamla klubbjacka :)
16. Något som jag vill ha i present: En snikare som gör det jag pekar på i lägenheten!
17. Detta har jag på mig just nu: Jeans, Volvo tröja, Haglöfs väst och en Volvo munkjacka
18. Favoritkläder: Mina Jeans och MSC tröjan
19. Favorithusdjur: Gizmo & Skrutt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rockabilly
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Har fler än 3
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Lunch/Matte
23. Stjärntecken. Tvilling
24. En bok jag gillar: Jag läser inte :/
25. En film jag gillar: Sista natten med gänget
26. TV-program jag gillar. Desperata husfruar så klart ;)
27. Favoritdoft: Johan!
28. Detta äter jag gärna: Taco
29. Dricker helst: Vatten och Mjölk
30. Favoritgodis: Bulla :)
31. Hit vill jag åka på semester: USA
32. Färgen på mina ögon: Blå/Grå
33. Min längd: 172
34. Jag tror på: Mej själv
35. Jag spelar: Alfapet, GH3 och lite annat
36. Person jag beundrar: Mamma
37. Så här bor jag: I en etta med Johan och Winston
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Alla är döda - Eller inte min kaktus
39. Detta tänder mig: Händer
40. Detta gör mig avtänd: Oj, en del.
41. Favoritfärg: Röd & Rosa
42. Favoritcitat: Livet är hårt - Köp en hjälm
43. En hemlighet jag vet: Hemligt
44. Den bästa present jag fått: Ett halsband
45. Senaste köpta skiva: Oj, minns inte
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende: Ögonen om jag måste välja
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende: Resten då
48. Udda förmåga/egenskap:
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt
50. Tre personer jag vill ska göra detta test: Fija, Linda, Ronji

Dagens jobbigaste grej kan jag lova dej JoH - Tog nog hela dagen de här, HaHa!

1 kommentar:

joh sa...

hehe :)